30 dec. 2013

Mijn favoriete producten uit 2013

We zijn het einde van het jaar dus tijd voor een samenvatting... welke producten heb ik het meest gebruikt en zal ik opnieuw aankopen? Dat lees je hieronder.

Pure face gloves
Ik had al eerder een korte review hierover geplaatst en er is sindsdien nog niets veranderd. Deze microvezel doekjes blijven een dagelijkse favoriet, al dan niet in combinatie met enkele reinigingsproducten. Geen wattenschijfjes of doekjes nodig, dus nog ecologisch ook. Dat deze gloves nauwelijks nog te verkrijgen zijn is me een groot raadsel.

Cîme Body & Soul Bodylotion
Ik ben echt dol op deze bodylotion. Licht maar toch heel voedend en het is praktisch de enige lotion waarbij het niet nodig is om meermaals te smeren. Oh en de geur... Cîme is het enige merk waar ik "mmm!" bij zeg waar rozen inzitten. Een uitgebreide review lees je hier.

Logona's deep black kajal oogpotlood
Al heb ik meerdere (of eerder teveel) oogpotloden in mijn bezit, ik blijf maar naar dit potlood grijpen. Niet alleen omdat het 1 van de weinige potloden is waar ik niet allergisch op reageer maar zwart is gewoon ook zwart en niet donkerbruingrijsweetikveel. Om je een idee te geven van hoe het staat, kan je eens kijken bij deze make-up look.

Hennep olie van Physalis
Voor wekelijkse gezichtsmassage's gebruik ik altijd hennep olie. Sinds ik deze gebruik heb ik veel minder huidproblemen. Sommige zijn zo een beetje anti-olie als het om gezichtsverzorging gaat maar ik niet, mijn huid is wel blij als deze een avondje kan glimmen als een spiegel.

Getinte dagcrème beige-goud matterend van Logona
Ik dacht eerst om Logona's natural finish te nomineren maar nee, sinds kort ben ik grote fan van hun getinte dagcrème. Toegeven, ik ben soms een luie madam... eerst tonic, dan dagcrème, dan foundation, dan poeder... voor iedere dag vind ik dit echt een gedoe, het moet snel gaan! En deze getinte dagcrème is een 2-in-1, het hydrateert én is een lichte foundation...ideaal voor de vrouwen die niet langer dan 5 minuten voor de spiegel willen staan. Ik vind de ondertoon van dit kleurtje bovendien ook mooier dan welke foundation in mijn collectie dan ook.

Alle producten (naast de gloves dan) zijn eveneens proefdiervrij, vegan en natuurlijk. Wat me opvalt is dat mijn keuze best simpel is... less is more zeggen ze dan. Maar als je een huid hebt die van nature niet veel voeding of camouflage zoekt, tja dan moet je dat proberen zo te behouden natuurlijk. :)

Welke producten staan in jouw favorieten? Als je zelf ook een 2013 post geschreven hebt, wees vrij van hieronder een linkje te delen.

Ik wens je alvast een prettig oudejaar toe!


0 reacties: