23 dec 2013

FOTD: Smokey Midnight Grey Look

Naar de winterperiode toe, draag ik minder felle kleurtjes...liefst zo aards en donker mogelijk! Rituals heeft sinds kort ook een nieuwe collectie make-up en 1 setje in het bijzonder staat in de spotlight voor bij de feestdagen: Midnight Grey. Dit is ook het duo dat ze moeten dragen in de winkel rond oudejaar, dus wil je een real-life review, gewoon eens kijken naar de ogen van de verkoopsters. Het volgende heb ik gebruikt voor de look:



Foundation: Logona Natural Finish (16.95€)
Proefdiervrij V
Natuurlijk V
Vegan V

Gezichtspoeder: Rituals finishing touch (17.90€)
Proefdiervrij V
Natuurlijk X
Vegan V

Blush: Logona Duo Pink (16.25€)
Proefdiervrij V
Natuurlijk V
Vegan V

Lippen: Rituals lip gloss Sugar Rose (niet meer leverbaar)
Proefdiervrij V
Natuurlijk X
Vegan X



Ogen
Eerst en vooral bracht ik een potloodlijntje aan met het deep black kajal oogpotlood van Logona. Daarna in de hoeken van mijn oogleden het bleke kleurtje van het Rituals duo oog-make up Midnight Grey met een overgang naar het donker kleurtje. Ik vond het verschil eigenlijk redelijk miniem, daarom heb ik het afgewerkt met het zwarte metal glam oogschaduw van Essence, onder mijn ogen en een lijntje op mijn ooglid. Die laatste geeft mijn ogen een extra zwart effect maar is echt troep om mee te werken... het laat overal los poeder na. Als laatste bracht ik zwarte mascara van Rituals aan.

Deep black kajal oogpotlood Logona (7.95€)
Proefdiervrij V
Natuurlijk V
Vegan V

Baked - Midnight Grey duo Rituals (19.50€)
Proefdiervrij V
Natuurlijk X
Vegan V

Metal glam zwart Essence (2.59€)
Proefdiervrij V
Natuurlijk X
Vegan (Kan mogelijk carmine bevatten)

Mascara intense look Rituals (14.90€) 
Proefdiervrij V
Natuurlijk X
Vegan V



De midnight grey is momenteel een favoriet voor deze periode. Ook mijn jongere zus vind het leuk staan en heeft me intussen al 2 keer gevraagd om bij haar ook deze oogschaduw aan te brengen. Dat wordt geloof ik ook het kleurtje dat ik ga dragen op de feestdagen.